بیمه

ساخت وبلاگ

شما با استفاده از بیمه های عمر آینده خود و خانواده خود را تضمین می کنید.

اما اگر شما قصد معرفی و فروش بیمه عمر را به افراد دیگر دارید باید چه کاری انجام دهید تا آنها به شما اعتماد کنند؟

برای بازاریابی و فروش بیمه های عمر ابتدا باید هدف و خواسته های مشتری را مورد بررسی قرار دهید سپس با توجه به خواسته های او بیمه عمر مناسب را به وی معرفی کنید.

اگر بر این باور باشید که شرکت های بیمه های عمر کلاهبردار هستند به هیچ عنوان نمی توانید مردم را برای خرید بیمه های عمر متقاعد کنید

پس اولین اقدام برای فروش بیمه های عمر اعتقاد و اعتماد داشتن به بیمه های عمر است.

در همه صنف ها مشکلات و درگیری هایی وجود دارد ولی شما نماینده مردم  هستید و باید آرامش مردم را حفظ کنید.

زمانی که شما مسئولیت فروش بیمه های عمر را قبول کردید، علاوه بر درآمد مالی که دارید، مسئول پاسخگویی به مردم و حفظ آرامش آنها در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل هستید.

شما بعنوان یک نماینده فروش بیمه باید تمام اصول بیمه نامه را بلد باشید و با تسلط کامل نکات و مزایای بیمه های عمر را به درستی برای مشتریان بازگو کنید. می توانید با خرید پکیج آموزش فروش بیمه از سایت آکادمی بیمه تمام نکات و اصول بازاریابی بیمه را فراگیرید.

 

 

 

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : آموزش فروش بیمه عمر,فروش بیمه عمر,بیمه عمر, بازار گرم بیمه های عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 2:31

 در آموزش بازاریابی بیمه باید تمام مزایا و خدماتی که از این بیمه می توان دریافت کرد را بدانید تا مشتری را مجاب به دریافت بیمه عمر نمایید. کنار گذاشتن بخش ناچیزی از درآمد به شکل ماهیانه یا سالانه باعث می شود بعد از گذشت مدت زمانی چون پنج یا ده سال ، سرمایه ای بزرگ داشته باشید و نگرانی از آینده برای تان کمتر شود.

قدرت بیان و تاثیرگذاری لازمه بازاریابی بیمه عمر است و باید بتوانید ارتباط خوبی با مشتری برقرار کنید و با حرف های تان او را قانع کنید که بیمه عمر لازمه زندگی هر فرد مسئولیت پذیری خواهد بود.

در بازاریابی بیمه در قدم اول سعی کنید جدی و پرتلاش باشید تا بتوانید جز بهترین ها در بازاریابی بیمه عمر گردید.

با توجه به شرایط شغلی و خانوادگی مشتری ، بخش های مختلف بیمه عمر را برای او نشان دهید و او را راهنمایی کنید تا بهترین انتخاب را از این بیمه داشته باشد.

صداقت را رعایت کنید و قوانین را واضح و شفاف توضیح دهید تا مشتری تصمیم گیری درستی انجام دهد و این طور نباشد که برای جذب او اقدام به صحبت های اغراق آمیز نمایید که صحتی ندارد. سعی کنید با اعداد و ارقام مشتری را گیج ننماید و کلی صحبت کنید .

شما می توانید برای افزایش مهارت های بازاریابی بیمه ای از سایت آکادمی بیمه بازدید کنید.

بیمه...
ما را در سایت بیمه دنبال می کنید

برچسب : آموزش بازاریابی بیمه عمر, تکنیک های آموزش بازاریابی بیمه عمر, نکات آموزش بازاریابی بیمه عمر, نویسنده : علی alizf922 بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت: 21:39